Hoeveel tijd besteed jij aan je klanten bij het bepalen van je strategie?
Waar draait een goede strategie nu eigenlijk om? Het simpele antwoord volgens NewRoutes: om het creëren van waarde voor je klanten. Daarvoor is het wel nodig om echt goed te begrijpen waar zij waarde aan hechten en niet uit te gaan van aannames. Hoe helder heb jij de klantbehoeften als je je strategie bepaalt?
Het lijkt misschien een niet-traditionele start van de ontwikkeling van je nieuwe strategie, maar bij NewRoutes geloven we in een goede connectie met je klanten. Daarom gaan we juist in die beginfase tijd inplannen zodat de directie, managers en medewerkers met klanten gaan spreken. Maar ook door verschillende mensen binnen je eigen bedrijf te interviewen, kun je inzicht krijgen in wat er speelt bij klanten. Vooral medewerkers die veel klantcontact hebben, bijvoorbeeld op sales- en klantenservice-afdelingen, kunnen hierbij een grote rol spelen.
Door het gesprek aan te gaan met klanten, worden ze weer gezien en gehoord, en wordt duidelijk wat ze verwachten van je bedrijf. De aanpak van NewRoutes is dan ook om gestructureerd te werk te gaan met een goed set vragen voor interviews, en op deze manier het inzicht te verkrijgen in wat jouw toegevoegde waarde is voor je klanten.
Lees onze andere artikelen
Wie betrek jij bij het ontwikkelen van de strategie?
NewRoutes
Coornhertlaan 24
3707 ZL Zeist
martin.aalders@newroutes.nl
LinkedIn
.
KvK nr. 37094149
btw id nr. NL002038054B93
Cookie Statement
Inschrijven nieuwsbrief
© 2021 - 2024 Guides to Growth